stan me sanni

Tjena, vaknade idag av att damsugaren var på, usch kl var då kvart i 9!
vart as arg men mamma hade råkat att spilla ut nått typ, men kunnde bara sova en timme till så vaknade kl 10. gick upp åt frukost sen kollade jag lite på tv, sen vid 11 ringde jag sanna skulle åka till stan vid 12 men självklart kollade jag fel dag så fick ta en annan buss. men kom i alla fall in vid kvart i 1 typ. kollade lite och så har no money just nu får pengar den 20 då blir dt shopping :) får barnbidraget sjäv då, får se hur dt går, :P sen efter att vi hade ätit gick vi till folkungavallen och kollade på lfc umeå södra, träffa matilda,sofia och linnea där, matilda delade uten check till karolina seger och sanna linnea fia och jag tog lite tjusiga bilder. sanna och jag åkte med min pappa hem sen efter matchen den sluta föresten 4-0 till lfc :> sanna kom till mej på kvällen tog lite kort även här, sanni is so good <3<3
hade.

Kommentarer
Postat av: Anonym

karin jag ser ut som en kines där :@

2008-04-14 @ 13:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0