Torsdag

Heej, så himla fint väder det är då :) verkligen super skönt.
skolan som vanligt, sen efterskolan vart det att sprnga 5:an i vidingsjö, hm ja vad ska man säga, vi skulle kört på mer i början, eller hur emma & johanna ? ;) vart väl inte hel nöjd med min tid men den dög. ska någ ut och springa mer, speciellt i sommar blirre mycket spring. I morgon blirre anna, ska någ till stan först och sen fotboll tror jag. Kulkul. förövrigt är jag ruskigt nervös för fysikprovet på måndag, kan inte ett PISS så det blir mycket plugg i helgen, och a juste ska va med i dm på lördag, det trodde jag inte så det blir jätte kul :) fast ingen sovmorgon, surt. aja ska försöka  kämpa på med bloggen, lägga in lite mer bilder och så. fast  nu hittade jag ingen bra hah.

sanna & frida är riktiga mobbare, jag är deras mobboffer, buhu :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0