nyår

Har året 2008 varit bra ? till och från
Tror du att 2009 kommer bli lika bra? det hoppas jag,om int bättre
Har du fått nya vänner detta året ? ja
Har du förlorat någon kompis detta året ? haft mindre kontakt med många tyvärr, men inte direkt förlorat någon.
Har du några nyårslöften ? jag sitter och funderar på det nu faktiskt..
Kommer du hålla dom ? tveksamt, dt beror på hur de kommer se ut.
Vad kommer du sakna från 2008? ojoj många saker
Nämn en positiv sak från 2008? skolavslutningen, alla var där, inget tjafs, det var jätte lyckat.
Nämn en negativ sak ? just bråken mellan mina kompisar, det har varit riktigt jobbigt ibland faktiskt
Hur har det varit med kärleken ?  bra
Vad tror du kommer bli positivt med 2009 ? man kan ju alltid hoppas att alla blir sams(a)
vem har varit din bästa vän år 2008? hm, den som jag alltid har kunnat prata med är frida, så hon har väl varit som en "bästa vän"  men i sånna fall är sanna också det! jag har nog ingen "bästa vän" utan har några riktigt bra vänner. anna och matilda är också väldigt bra vänner, jag har tyvärr inte varit så mycket med anna  under året, men det hoppas jag verkligen det blir ändring på 2009! och sen förstås alla i "tjejgänget" alla , verkligen alla betyder väldigt väldigt mycket för mig!
 vem har du umgåtts mest med dt här året? det är nog sanna och frida (:
det bästa som hänt 2008? jadu, många saker bl markus<3




Kommentarer
Postat av: sanna

du är bäst gullet <3

2008-12-31 @ 14:37:02
URL: http://sssssssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0