rix fm

heej, ni alla läsare blir säkert besvikan nu när jag int har skrivit, ( ironi ) JAO. men min dator har int funkerat,eller min internät rättare sakt. Men nu funkar den, tack till min genialiska mamma, som förövrigt är så smaaart.



RIX FM.

det var okej, vi lyssnade int så mycket på musiken, gick mest runt, pratade lite med andra som var dr och så, nåra åkte lite på tivolit som var brevid. Och innan vi gick dit så åt vi på Gingis. Maten var väl sådär, det skulle kunnat blivit godare om man visste hur man skulle blanda såserna. Så jag körde säkert kort. inga såser alls (y) kvällen var kul eftersom man gick med nåra av dom bästa: Anna,sanna,johanna,madde,frida,matilda,martina och emma <33

Just exakt nu skriver jag fast egentligen så borde jag plugga lite mer på mitt geografi "koll". aja hade / kmj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0