söndag

Heej, söndagar är väl inte kända för att vara veckans roligaste dagar precis , men nu är det faktiskt så att jag ska göra nått kul, sanna och jag tänkte att vi skulle åka till busfabriken ^ Vet inte hur länge sen det var vi var där senast, men det är faktiskt riktigt kul ;d

Jag sa att jag skulle skriva om fredagen så då kan jag lika gärna skriva om torsdan & lördan också. lite sent men jag skriver i alla fall.
Tosdag
sista dagen innan lovet :) skolan gick ganska snabbt och sen hem käka lite sen träning, efterträningen vart dt film mys med matilda&sanna ;d på smällen hette filmen, ganska bra faktiskt!
Fredag
Först var jag en liten stund med markus :)
sen på kvällen kom mina grannar till mig, dt var mycket trevligt vi pratade och såg på film.
Det var jätte länge sen vi träffades, va jämt när vi var små. så det var kul.
Lördag
Först på dagen slappade jag lite, degga framför tvn, sen på kvällen fick vi gäster igen precis som dagen innan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0