Fredag

Veckan har gått riktigt snabbt. helt plötsligt är det fredag igen, sjukt skönt. Ska nog kanske gå ut lite eller så blir det bara att slappa med några kära vänner. I morron ska jag på bio med sanni, hsm3 ska vi se, får hoppas att den är bra. dom andra filmerna har ju i alla fall varit hyffsade så får hoppas den här också är bra. Men först ska jag på träning i ryds hallen. ha en bra kväll. kraaaaaaaaaam /k





jag vet inte, men när jag tänkte på hsm så tänker jag på disney? det  är ju trots allt en disney film, även om man kanske inte tänker den som det. men så kom jag och tänka på jonas brothers burning up, de har ju trots allt disney gemensamt.
haha jag har allt väldigt onödiga texter (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0