Gransnäs

jag har hela tiden varit jätte negtiv mot att komfimeras, jag vet inte egentlgen varför? men jag har full respekt mot dom som faktist vill komfimeras. jag har bara inte varit så pepp på det ^^  En av anledningarna var nog att ingen av mina vänner ville kofimeras. Tänkte att jag inte ville gå själv. Men sen sa mamma att du kan ju gå på ett läger, vickan ska ju gå på gransnäs, det skulle väl va kul att komfimeras på samma läger? . läger i tre veckor ? nej tack! men mamma anmälde mig ändå, och i dag var det en förträff,fick lite information och så. och vet ni? det verkade faktiskt helt okej. trodde jag inte jag skulle tycka, alla mäniskor, miljön allt verkade bra. nu känns det faktist ganska skönt att komma bort från allt i tre veckor. det ändå som suger är att man inte får ha mobiler med sig?! sjukt, men det löser väl sig. aja, nu är det bestämmt. jag ska komfimera mig i sommar...




vickan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0