det är fel

Man ska inte döma andra, det är fel. Att man sen dömer sina vänner är ännu mera fel. vänner ska man kunna lita på.
jag älskar mina vänner , det gör jag. men det här jävla skitsnacket som går runt, jag orkar inte. Och man snackar inte skit om sina vänner. hör ni inte hur sjukt det låter? snacka skit om sina vänner. jag säger inte att jag är perfekt, för det är jag långt ifrån. men jag är bara så trött på att man dömer och snackar massor med skit. usch det är bara så fel.. om sina vänner är värst. den som man har snackat om får nästan alltid reda på det i alla fall, och det är lika dumt att vara den som sa det som den som spred vidare det. Tillslut blir det här ryckten, och ryckten förväras nästan alltid, kan skriva hur mycket som helst egentligen, det finns så mycket som vill ut. men det jag menar är i alla fall att det är fel, så fel.




idag är det söndag, söndag = dans. och det var lika kul som det brukar vara. men innan jag precis skulle gå in i salen ringde min mobil. det var min kära vän frida, hon mådde inte alls bra, och var väldigt ledsen. jag han bara fråga lite kort om vad som hade hänt innan jag var tvungen att gå in i salen. Ringde henne sen när jag kom hem, och det som hade hänt är ingenting jag ska skriva här, det är alldeles för personligt, men frida jag finns här, det vet du<3 och jag hoppas verkligen att allt kommer att bli bra igen. Det som hade hänt har ingenting med texten här ovanför att göra. på nått konstigt sätt har det nog det, men egentligen inte.  aja sen nu på kvällen har jag pluggat och set film med mammi, brudens bästa man. Man förstog hur allt skulle sluta, men den var bra i alla fall. kraaaaaaaam /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0