live your life

nopp inget spec hände, förutom att det var aktivitetsdag som jag hade glömt. Men det var faktiskt hyffsat kul. hade tagit streetdans men det var lite mer yoyo hiphop haha(: Efter skolan sov jag, yes en lång härlig stund av sömn. Sen på kvällen varre träning i Ryd. känndes som det inte gick så bra. På kvällen varre back to oth. (vilket liv jag har) aja men det är bäst haha, har bestämt att jag ska kolla på alla avsnitt, alla.

om man kollar på inläggen innan kan man nog hitta minst 100 stavfel. i det här också. Mina kära vänner har påpekat det många många gånger. jag suger på svenska,engelska och ofc spanska. kan helt enkelt inte stava så värst bra (: pusssssssssss/k





ser den inte äckligt god ut ? (:


har precis suttit och kollat igenom lite bilder från landet. slänge bara in några jag hitta, var ca 300 bilder. men ska ut lite nu, promenix med min kära brunett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0