stockholm

Stockholm var verkligen toppen. allt började med att vi tog x2000. men sanna gumman mådde inte så bra, spydde gjorde hon allt, stackare. aja sen blev det många timmar shopping, men det blev inte så mycket för mig, hitta inget helt enkelt. letade halvt ihjäl mig efter ett par ankelboot. dom jag hittade kostade antagligen över tusenlappen. och jag hade helt enkelt inte lust att lägga det på ett par skor jag inte vet hur mycket jag skulle använda. eller i storlekar som 40-41, men det vart i alla fall ett par vinterskor,en kofta,ett läppglans,en t-shirt ett linne och ett par örhängen. vi han också äta lite lunch på pizzahut, mumma.Sen gick vi till vårt lila hotelrum och byte om och gjorde i ordning oss för att sen gå till musikalen, den var jätte bra (y) Sen vid 11-halv 12 var vi hungriga, så då tog vi och satte oss på en kina restaurang och beställde gott. mycket skratt, kan va att vi var trötta eller bara våran otroligt bra humor (: tack för en riktig värd helg !



fredagens köp


på musikalen


På lördagen satte vi oss på ett café och åt god frukost. sen gick vi lite mer på stan, det blev lite inköp då med. En tröja,ett läppglans och ett par skor. Sen vart det hem till linköping igen. åkte bara hem en kortis sen upp till mormor med sanna för att va barnvarkt åt världens sötaste kusiner. På kvällen ja hm på kvällen var jag med tjejorna. i början var det kul men kalt, sen lite senare mot kvällen /natten var det fortfarande kalt men lite föööööör rolig.



lördagens köp


I dag har jag vart på stan med sanna. Hon hade inte hittat nåra vinterskor och visste att dom fanns här i stan, och jag hade inte hittat nån vinterjacka så vi åkte ner och kollade lite, sanna hittade ett par grymt snygga skor och jag hittade en jättesnygg jacka lite underkläder och ett par benvärmare (: sen åt vi på mocca, mumma mumma. kraaaaaaam /k




söndagens köp


kommer kanske lite roligare bilder från s i veckan, (:


ojoj vad mycket text det blev, var bara tvungen att skriva av mig, aja pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0