viva la vida

jag älskar känslan att längta efter något. men nu finns det inget att längta till. åhh det är så himla tråkit, dagarna bara går, och det händer inget speciellt. jag skulle bli överlycklig om nått överaskade mig i morron. För seriöst, dagarna bara går..


I dag har jag tittat på massor av avsnitt av one tree hill, sen åkte jag med pappa som skulle på hammarby-norrköping,( buhu hammarby förlårade),
men han släppte av mig vid stan och så gick jag på dansen, åh det är faktiskt himla roligt. sen åkte jag hem och så, frida kom till mig, gick promenad och sen såg vi på halva gossipgirl. men nu ska jag någ se lite mer avsnitt av oth, pusssssssarrrrrrr /k




såg för nåra dagar sen en jätte bra film just om dans, step up 2, har sett 1an också och båda är lika bra, om ni inte har sett dom, se dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0