I just want to be in your arms right now

heeeeej, har varit en riktigt trevlig dag idag. Sanna,matilda och jag åkte ner till stan för att käka lite. Jag sa direkt att jag inte ville slösa pengar(stockholm på fredag !) sa att jag bara kunde ta nått att dricka eller en fika, men nej när dom kommer på den riktigt smarta iden att dom kan ju faktiskt ta och äta på ming. ja där sprack det, en hundrig hit och dit, skit samma !:D det var jätte gott, och vi fick en trevlig pratstund på köpet. åkte hem efter att ha kollat lite på skor. och nu har jag städdad mitt rum lite, tar bara en "paus" hihih. ska bli jätte kul på fredag för har verkligen inte köpt nått på ett år känns det som. aja nu måste jag göra klart rummet och så blir det nog att jag sätter på en film lite senare, pööööööös /k





var med sanna igår och i natt, gjorde bannanchoklad och såg på film, och ja bara chillade (:. Det gick inte så bra för sanna att sova, hon hade hm ja problem(: en stor fet kyssssss på den flickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0