tjejen med string- sanna arreby feath anna luong

heeeej, vet ni? jag tänkte att jag skulle börja skriva om den här bloggen, msn och kanske bdb. har redan skrivit one time på bdb men jag får se. måste nog göra en snyggare header först haha, aja. har inte kommit på vad jag ska skriva om än. skriver bara om vad jag har för mig, lite tankar och så, och om det händer något roligt. För om jag själv skulle gå in på den här bloggen tror jag ej jag skulle besöka den igen. kanske om den hade roligare inlägg och intressanta bilder, ja ni förstår. men jag ska komma på nått bra, och göra den lite roligare, lovar (:  / my own thougths



Är hemma hos mig nu med mina kära as,  har precis sett på film och ätigt gott. och ni kanske inte änns vill veta vad min kära vänner håller på med för tillfället? joo dom klagar på att det är så varmt här inne, tar jävligt snygga kort när dom har stora band i håret. och ja ni förstår. jaa dom är härliga dom.




Kommentarer
Postat av: anna luong

heeeeeej kaka vad görs då allt bra elleee xD ditt rum var väldigt varmt år 2008 men nu år 2011 så har det faktiskt blivit lite svalare! Jag hoppas att jag och Sanna fortfarande kan våldgästa ditt hem lika ofta som vi gjorde back in the days och jag önskar dig ett lycka till på NP i eng imorgon! Pussi my darling

2011-05-03 @ 22:24:29
URL: http://annashemligablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0