dan efter doppardan

känner mig 10 kilo tyngre men samtidigt har det varit värt det! godgod mat, blev inte det classiska julbordet för mig i år dock, kännde mig spyfärdig bara jag tänkte på det.. så pappa ställde sig och lagade kyckling och wok åt mig i går hihi. okej slank väl ner en och annan prinskorv också men ändå. 
I dag har vi varit ute hos mina kusiner eller dom är i Turkiet så hos deras föreldrar blev det ju då. mer mat och hann även med att stämma en julklapp jag fick i går, en gitarr! kulkul. är dock sämst än så länge men man lär sig! I morgon blir det ner till stan i think. shoppa upp lite pengar, inte alla dock för måste ju spara till sthlm!
jaja slutbabblat, nu ska jag joyna pappa framför kunungens återkomst.. blir kanske också att träffa frida och fia lite senare ikväll! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0