do we live in one three hill or is it just all the drama?

dagen har varit så ovärd. började 8 med bild. nästan ingen på lektionen, sen kom några fler på spanskan men sen vid slöjden var jag ensam tjej med 5 killar. vi var alltså 6 pers vid dagens slut..eller fem då eftersom jag bestämde att jag hade ont i huvudet och kunnde tyvärr inte vara med på son där jag skulle sitta på en bänk och få ont i ryggen med en film framför mig som jag redan sätt och dessutom ingen att viska att den killen var ju dö snygg! okej inte riktigt så men ni fattar, totalt ovärt. Dessutom var jag helt depp hela dagen, all drama, allt från små tjaffs till bråk, till blickar till gahhh j a g o r k a r i n t e.  jag vill bara bort här ifrån, nu nu nu! jag vill tillbka till underbara minnen underbara platser,  underbara människor.
På nått sätt måste man kunna förlåta, man måste kunna glömma. men ibland är inte det så lätt, kanske vill man inte bli sårad igen.. för jag tror att om man en gång har älskat en person som varit den som stått än så nära så kommer man alltid älska den personen, vad som än händer, vad den än gör.

Kommentarer
Postat av: sanna

<3

2009-12-14 @ 23:09:50
URL: http://sssssssanna.blogg.se/
Postat av: karin

<3!

2009-12-14 @ 23:34:02
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0