cats

jag ska va ärlig. nattinnebandyn iår var inte lika roliga som de andra åren. Fast iår var jag helt klart med i det bästa laget! med mina söta katter. haha vi förlårade alla matcher, men vi gick inte direkt in för det haha!:) vi var utklädda till katter, det var dock synd att "morrhåren" såg ut som fjortisstreck haha. aja hah vi hade i alla fall skit fina masker och rött på läpparna som räddade oss... i think höhö. va så himla trött och kännde mig så äcklig med hundra kilo hårspray i året och smink som kladdade på facet så ja åkte hem efter sista matchen vid kvart i 1, tog en varm dusch och kröp ner i sängen. nu på morgonen har ja städat mitt rum och även lite i övriga huset... är fortfarande inte riktigt klar så ska fortsätta snart. LATER!
finsaste katterna! datumet stämmer inte som ni ser, inte tiden heller för den delen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0