inte i sinna bästa dagar

haha ha och ha, diggar bilden "i mitten" riktigt fint cookie, de andra bilderna är väl inte riktigt heller så smickrande, men de är alldeles färska, tagna med min super cam för ca 3 min ago. dessutom är jag supertrött  och vet inte riktigt varför jag är uppe. 
Men aja så går det ibland, mina gurkor var här förut, såg på film, den nya bring it on. som var helt ok, det var dessutom en killle som kan vara en av de snyggaste killarna jag sett med i filmen. Då förstår varje kotte att den i alla fall inte kunnde vara dålig, right!  sett ikapp ph har jag också gjort. har ett avsnitt kvar nu och blir väl att sätta på det också så jag är med i svängarna. GÄSP.. LATER

Kommentarer
Postat av: sanna

haha måste vara det fulaste jag sätt på länge hjärtat :D

2009-12-06 @ 18:20:26
URL: http://sssssssanna.blogg.se/
Postat av: kairn

tack hunnie! blev riktigt nöjd med bilderna, sådär kvälls-fräsh du vet!:D

2009-12-07 @ 12:41:44
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0