SAKNAR

hahahaha kan inte sluta skratta åt bilden! kolla mitt högra öga! hellt mossssat av sannas kind haha. jaja fin sned tand också haha, okej hahahaha aa hoo okej sluta haha. aja det jag ville säga var att jag saknar de här tösserna väldiiiiiigt mycket, + martina som kommer hem idag tror jag? :)   och så skulle jag gärna träffa fia också, hon är hemma men har ändå inte träffat henne på lovet? JAG ÄR LAT OCH TRÅKIG. frida skulle jag också ville träffa mera och hanna och lovisa och v och a och alla andra underbara människor på denna jord haha okej JAG ÄR FORTFARANDE TRÖTT och det här inlägget får en guldmedalj i flummighet, pÖÖÖÖÖSEN.

Kommentarer
Postat av: HANNNNa

haha mongo I MISS YOU <3

2009-12-27 @ 19:24:05
Postat av: sanna

haha fulaste jag sett, saknar dig också <3

2009-12-27 @ 20:00:42
URL: http://sssssssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0