torsdag

slutade skolan fyra i dag, segt... men i alla fall skulle jag ut och springa med sanna efter skolan, men det blev inte så. båda var trötta efter den långa dagen, kallt ute , mycket plugg, några bra ursäkter för att inte springa, höhö. vi ska ändå ses i morron,så det blir nog kul!  kl 8 ska jag på fotbollsmötte. har verkligen ingen lust att gå kvar i fotbollen faktiskt... men får se hur det blir med det, kan ju hända att jag går kvar, eller så slutar jag som sagt.. har ju dansen och så ska jag + några kompisar kanske köpa friskis och svettis kort, så blir ju ändå att jag håller igång lite som tur är. sen efter ska frida och jag gå till hennes mormor som ska skriva på våra lappar. ( om arbetsdagen ) har pluggat lite spanska och kemi nu, men fattar inget... även om vi har gått igenom det i skolan. aja måste fortsätta och plugga nu innan jag åker till möttet. ciao! /k


örebrocupen 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0