fy på feber

jag sa ju att vi skulle höras när febern gått bort men nu har jag bara lite feber, så det räknas inte. känner knappt av den, bara jag sitter eller ligger ner så går det hur bra som helst.... det är bara när jag ställer mig upp och/eller går, det börjar bli lite problem. Det är bara att det börjar bli så förbaskat långtråkigt att vara sjuk! saknar faktiskt skolan lite smått, haha. Kan ju bero på att jag har varit borta hela veckan...för det blir att jag är hemma i morron också (fredag) men hoppas vekligen att jag blir bättre tills söndagen! ... dansen. men min lilla barbro har också varit sjukling i veckan så får hoppas hon också pignar till tills söndag.  nej, färdig klagat! eller bara en sak till.. jag saknar er mina puddingar till vänner!
nej nu ska vi se här. vad hände innan ja blev sjuk... hmm juste! jag tror det var på lördagen jag var med anna&sanna. vi lagade mat och tog lite kort. kyckling,ris och vitlöksås... mumma(Y)  orkar lägga in dom så då gör jag det.... i ett nytt inlägg här över.  kram/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0