afraid? I know I am

mina ben värker,  kom nyss in från en lååååång promenad på ca 3 timmar med frida. åhh gud vad ont det gör. aja jag överlever nog. dock tror jag knappast att jag överlever veckan, usch ingen bra start på vårterminen. överdivet mycket läxor tycker jag, 2 matteläxor,hemkunskap,ett litet test/prov i spanska+ ca 14 sidor i övningsboken + kunna alla möbler på spanka till fredagen, var det nått jag glömde? säkert... buhu jag orkar int, får int ihop veckan går int att kläma in allt man tänkt sig. ska nämligen till gransnäs på fredag, och när ska jag hinna packa då?  ujj. nej nu ska jag sluta klaga! i morron ska jag till stan och en planera lite smått till chris brown, kul! pöss /k


Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: tack så mycket sötnos! :D

2009-01-13 @ 17:19:48
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: julia

svar: tack! :D



bilden var cool :)

2009-01-15 @ 10:55:09
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0