back to school

egenligen är klockan för sent för en vardag. men vad fan, har man vart uppe senare än 1-2 och ännu senare vissa dagar varje dag i ca tre veckor går det int bara att gå och lägga sig vid 10 direkt, man kan inte somna, jag kan int somna. så varför int skriva ett inlägg i bloggen vid "klockan för sent" jo absolut. so here we go.

sista dagen på lovet har varit jätte bra, det började med att sanna och jag tog bussen in till stan, kollade runt lite och sen gick upp till min mormor där också mina kusiner var. pluttarna är för söta asså. och efter ett tag kom också matilda dit. vi var där ett tag till och sen gick vi ner till stan, åt på ming, kyckling!  satt och pratade en lång stund och sen tog bussen till ekhlm där vi inhandlade varsin ben&jerry´s new york- världens godaste och dyraste glass (: egentligen skulle jag ju spara pengarna till sthlm och ullared, men jag lämnade tillbaka en sak på stan så tog dom pengarna och una mig allt det här nytiga som v iåt. (känner mig skapligt tjock nu ska ni veta!) så det är som att jag fick allt gratis så det här gills int! jag haaaaar varit sparsam thihi.
 Medans vi åt glassen tittade vi på the hills och sen tog matilda och jag lite kort, rätt fräna vart dom allt, lägger in lite bilder från allt möjligt i morron. nu, badrum,sova,klocka,skola, sen sanna och matilda igen, bestämmde att vi även skulle ses i morron också. kul. GODNATT!   kraaaaam /k


pluttarna, 3.5 och 6.5 ärrom ( det där .5  är väääldigt viktigt ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0