chris brown,sthlm och olivers place

fimerna dampar, tar det verkligen så lång tid att lägga upp fimer på youtube eller är det bara min överbelastade dator? det är nog datorn... så tänkte att jag skulle börja skriva om helgen ist. 


torsdagen  var lång. längtade ju så mycket... frida var här på kvällen och jag fixade hennes hår också.


 

visst vart det fint:)



fredagen

gick upp tidigt, packade iordning det sista och när fia hade kommit till mig åkte vi för att hämta upp frida. sen åkte vi till stationen, satte och i tåget och satt där i ca 2 timmar, åt frukost och naturgodis, pratade och kollade igenom lite sångtexter. när vi äntligen var framme i sthlm lämnade vi väskorna till fridas farfars tjej eller var man säger :) så började vi gå på stan, shoppade åt och hade det jätte mysigt, fast fick väldigt stressigt på slutet, jag hade velat gå till bikbok hela dagen och frida samma sak fast till björn borg affären. + att vi skulle hinna äta innan konseren.  jag tror vi satte oss på tunnelbanan ca kvart över, snacka om att jag var stressad eftersom det ståg på biljetten att konseren började halv. ville ju int missa en enda sekund av chris! men när vi v'l kom dit några minuter i halv var det jätte lång kö. vi ställde oss där och sen frågade vi en när konseren börja. den börjar nio sa hon. all stress bara släppte hahah, var ju 1&en halv timme kvar ju. vi skulle ha hunnit gå längre och int behöva kasta i oss maten, och inte behövt springa till tunnelbannan hahah.
och konseren var som vi trodde.... underbar.  han dansar och sjunger som nån jävla gud. han är ju inte lite snygg heller, min dröm kille:) spelade in några filmer och så, tyvärr kunde jag inte hålla den stil helt, hallå chris brown ju. och så hör man min förstörda,hesa tondöva röst i bakrunden ibland. ;) men så fort det där med youtube funkar så kommer några upp här, kommer nog lite bilder också.

lördagen

vi gick upp hyffsat tidigt, och så åkte vi in till stan igen. eller vart avsläppta vid slottet så vi tog lite kort på vakterna, haha! sen gick vi ner till stan och åt frukost... pankakor, mumma. sen bar det iväg hem igen.. buhu:(  men kvällen vart ändå rätt lyckad. var hos oliver med massor trevligt folk, vart nedputtad från en trappa (av misstag alltså) så har massor med blåmärken på benen och armen, haha. annars var väl kvällen riktigt bra:)

så nu orkar jag int skriva mer.. rättar till lite saker senare:)

kyss /k

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 15:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0