Plopp



och vem var det som klarade att inte köpa nått, ne inte var det jag i alla falll. men priset är int att leka med. 150 spän! suck on that, int lite dåligt fynd ha.

pratade nyss med frida, hon berättade att hon hade ringt hem till mig och till mobilen oavbrutet säkert i en timme, haha. gissa vad jag gjorde? jo sov. hur fan kan man int känna att det vibrerar i fickan eller att det ringer hela tiden. måste verkligen sovit jätte djupt. int så konstigt heller eftersom jag låg och läste lite i går kväll. när jag hör din röst i twilight serien och man måste bara fortsätta läsa den, haha läste nyss klart 1:an och håller nu på med 2:an. aja får försöka somna lite tidigare.. i alla fall skulle jag ju ha pluggat flittigt men det vart ju int så mycket av det eftersom jag somna men han i alla fall en del. kanske skriver lite i kväll om jag har nått bra att skriva om. ciao /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0