take you down

sitter just nu och spelar hög musik så det nästan dunkar i huset, chris brown ofc. Är inget jätte stort fan precis, tycker han är bra, int bäst utan bra -rikigt bra + såklart att jag ska på hans konsert och lite för att jag ska lära mig lite mer låtar så man kan sjunga (läs skrika) med i låtarna ;)
vaknade hos sanna i dag, det vart int att va med dom andra igår kväll, jag var trött och vi tyckte det var skönt att bara ta det riktigt lugnt så orkade int va med några andra. får hoppas dom hade det trevligt om det nu blev av:)  vi satte kl på 8.45 för att vi skulle åka med min pappa, men vi orkade int det så vi sov till typ 12 och tog bussen till ikano ist, sanna skulle titta lite på ikea + köpa lite annat och jag hängde med fr skojs skull, ville egentligen köpa en tröja, men hittade ingen som var sådär pang snygg och ville inte köpa en bara för att köpa + att jag skulle spara pengarna ju. så köpte faktist ingenting. eller jo en loka men vadå, 18 spän ;d sanna måde int så bra sen.. (krya på dej ) så jag ringde min pappa för att se vart han var och som tur va var han på jobbet så han kunde hämta oss, åkte hem sen och nu sitter jag här och planerna för i kväll blir nog att ta en promenad med frida om inte klockan blir för mycket..skola i morron ju. ciao /k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0