ankan

har suttit och deggat ett tag nu, men sen ska jag nog kanske ut med några, fast det beror på vad dom tänker hitta på för jag är trött, sov bara 4 timmar i natt vilkt är lite för mig. var tvungen att gå upp kl 8 för att det var samling till dm kl 8.45.  en ankdommare, en trännare utvisad,en vinst, en oavgjord, två förluster, och en riktigt pinsam match tog oss int vidare, int så konstigt att förstå va? det var ingen bra dag för kenty må jag säga, och det skrämmer mig lite att antalet i laget verkar sjunka för varje dag som går... aja nu kommer snart sanna till mig, för hennes internet damar, ska se vad vi hittar på ikväll, blir kankse med några tjejer eller bara slappa framför oth. I morron ska jag till ikano men sanni.
ciao /k

kommer troligen lägga in lite bilder snart, eller kanske under veckan, har väldigt många bilder som är tagna på det som  hänt, men av någon konstig anledning kommer dom int upp här... skärpning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0