dance dance dance

lilla hurtiga jag har precis vart ute och sprungit. mycket duktig känner jag mig. men det känndes som jag skulle spy eller nått hela vägen men vet int vad det beror på? sprang int alls särskilt snabbt då när jag började känna det men ändå så fortsatte det ända tills jag var hemma igen. var som kramp över hela bröstet och magen... aja får väl hoppas att det inte kommer tillbaka bara. har förövrigt varit i skolan som vanligt i dag. sen när jag kom hem såg jag att jag hade fått post från folkungauniversitetet, stog att dansen började 8/2. wiii. det är verkligen grymt kul att dansa, och nu ska ju min kära vän frida börja i min grupp också, kul! ciao! /k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0