2008

nu ni.
ni ser ju här under att jag redan har varit flitig, skrivit lite om 2008.
och dam dam dam da nu ska jag sammanfatta 2008 i lite bilder + text(dock int i ordning men men...let´s go..
(snott iden från ma dear friend sanni! thihih) och under mitt lata år nu så blir min sisa dag på 2008- ja juste flitig. so again ...lets´go


vi börjar väl med det välkända "tjejgänget" alla lyckade kvällar med er, var verkligen lyckade.


den dagen var bra, det var tidigt på året... och vi hade piknick, lekte med småbarn och ja det var bra.ett bra minne helt enkelt.


det var just den här dagen jag snackade om i inlägget nedanför. den dagen. perfekt.



stockholm med sanna, shopping,sena resturang besök,musikal och mer shopping, fika stunder, skratt och ja. min sanna är bäst!


thihih, kan bara säga barnlig,mycket rolig kväll som slutade med en arg gubbe. ni är så himlans bra babes och vi tre har alltid kul tsm.

.
vickan.liseberg,gröan,grillkvällar. nyårsafton och nu komfirmationen med dej. lika kul varje gång. du är en otroligt viktigt och bra vän.


kenty f94 .jag vill inte tro att det sker men det kommer nog va ett betydligare mindre lag år 2009.... tyvärr


as. bilderna,minnerna.... <3


liseberg och gbg med sanna sofia och fritte. mm sånt gillar vi!


paris med mamma och mormor.


örebrocupen


min sanna hälsade på på mitt land som ligger på tjörn, det var en av dom bästa veckorna där, någonsin. vi shoppade, åkte in och kollade på gotiha(stavas det så?) och massor massor mer. älskipelski saltpinnen min!



nya zeeland. nästan exakt ett år sedan nu. det var underbart, har hur många bilder som helst, så hade lite svårt att välja... men olika platser vi besökte och så.. det var väldigt fin natur där. någon gång i livet ska jag tillbaka.


och såklart en väldigt viktig sak som jag inte får glöma...
promenaderna... promenaderna med frida.  åhh dom är så bra, vi pratar verkligen om allt mellan himel och jord, jag svär om allt! ett plus är ju också då att vi rör på oss och får lite motion eller rättare sagt mycket motion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0