tisdag?

tjooosan, känns som det är söndag i dag. min farfar som brukar komma till oss på söndagar är här+ att jag precis har varit på gudstjänt som också brukar vara på söndagar.
uuuhää bara 2 dagar kvar av lovet nu.. nejnejnej jag vill inte. jag vill ha sovmorron, känna att man kan ligga och dega hela dagen i sängen och ja bara njuta av lovet.. orkar int ta massa ansvar och skit-orkar inte skolan. det ändå som är positivt är att helgerna kommer se bra ut.
planerna för dagen ser ut så här:
ska snart ringa frida för att se om hon kommit upp..
sen ska jag till stan med henne , och kanske ta en fika eller nått med några kompisar.
sen på kvällen tror jag det blir chill /ut med some friends... nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0