00.06

trött, skoltrött... redan? tydligen. längtar inte ni också grymt mycket til sommaren?. jag gör det i alla fall! orkar inte plugga, och ta massa jävla ansvar och liknade. 
Var i alla fall fredag i dag, älskar fredagar. var på bio med några av mina underbara vänner, vi såg i taket lyser stjärnorna. den var bra fast mycket sorligt, vart lite besviken för att den inte alls är som boken. boken är bättre. Innan bion åt vi på mozarella. gottgottgott. nu ska jag ta en kopp te, ja faktiskt har jag börjat dricka lite te..nästan i alla fall, jag håller på att lääääära mig;) ha det bra! hugs/k

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, kirko. Kanske inte bästa tiden på dygnet & träna på att dricka te xD<3

2009-01-31 @ 00:51:29
URL: http://friidaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0