Hejdå!

Heej ni fina. tänkte bara skriva ett inlägg och säga hejdå:) ni vet ju redan vart jag ska, aa precis, Gransnäs på konfirmationsläger i tre hela veckor. Är tillbaka den 5 juli. Usch, det känns så länge att vara borta tre veckor från alla, har ioförsig varit borta längre men ändå. Ni vet vilka ni är, och jag kommer sakna er så förbannat jävla mycket ska ni veta! Jag är så glad att jag har er ! Ha det underbart här hemma så ska jag försöka ha det lika bra där! vi ses. dunder många kramar! // cookie




Kommentarer
Postat av: sanna

buhu, saknar dig redan <3

2009-06-15 @ 12:40:13
URL: http://sssssssanna.blogg.se/
Postat av: linnis

saknar diig kaka<33

2009-06-29 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0