I try my best

åh jag längtar så grymt mycket till sommarlovet... gransnäs ska bli kul. eller jag hoppas i alla fall på det bästa. Även fast jag kommer sakna alla här hemma så ska det ändå bli skönt att komma iväg i några veckor. Det är så mycket som händer nu och jag känner att jag inte riktigt pallar längre. Alla har bra och dåliga sidor, right?  Ibland känns det som att så fort man visar sin dåliga sida  blir allt fel. Åhh ne jag orkar faktiskt inte lägga mig i, men tyvärr tror jag det redan är försent, är likson redan indragen i allt, även fast jag helst inte vill ha någon åsikt alls... Nu ska jag ut och springa och sen ikväll händer nog någonting ruligt i guess. Bye /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0