kom vår

onsdag i dag och den har bestått av tre lektioner 2 timmars håltimme och 5 km i vidingsjö + korvgrillning, vi hade alltså aktivitetsdag i dag i skolan. åkte hem på håltimmen men blev rätt rastlös efter ett tag så började städa min garderob. rensade alla tröjor och liknade som jag inte använder så mycket och la dom i en kartong. ( nu går det äntligen att stänga lådan) den är inte så stor så har varit ett litet problem. tog några kort på mitt läppglans också höhö, rastlös som sagt. tänkte dela med mig lite så la in två här under haha :) sanna kom en liten stund också och hade med sig hm spring/summer katalogen. han kolla lite i den också. Har inte fått hem den än så ska kolla lite på datorn.. hittade lite som jag nog ska beställa... lägger nog in lite bilder på det senare, bilder tycker jag är roligare att kolla på än text.. df :) hugs /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0