män som hatar kvinnor

Lördagskvällen i går var bra. åkte hem rätt tidigt dock, typ runt 12. I dag har jag först varit på gudstjänst, var inte så insatt i det, tänkte mest på annat... åkte sen på dansen. Har börjat på våran koegrafi (stavning?) som är rätt svår, men nästa gång sitter nog i alla fall början:) sen åkte jag hem, duschade och så åkte jag ner till stan med sanna och matilda. dom åt och jag tog en fika. senare kom även frida ner och så gick vi på män som hatar kvinnor... och oj! skitbra var den verkligen. märktes inte änns att den var 2.30 min lång. se den om ni inte redan har gjort det! ska nog sova om en stund, sug skola i morron ju. /k





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0