0903241535

hellu. den här veckan är det inte lika mycket i skolan som veckorna innan, skönt. 
Helgen har sett ut på följande sätt: i fredags var jag som sagt hos sanna med mina 4 majorer ;p och innan var jag på stan... i lördags tränade jag först på f&s med frida och mammut. efter träningen var jag på stan med anna. köpte jeansen! och vet ni? det var dom första jeansen jag har ägt som passar mig i längden, längden brukar ju alltid vara 32,34 eller mer. dom här var 30(: får bara hoppas jag inte växer mer på längden nu då,( fast bara tanke på jeansen då alltså, växa vill jag gäääärna göra på längden annars, haha) köpte en tröja och 2 par örhängen också. Kvällen vill jag nog helst glömma, behöver inte nämna något. På söndagen var det dans som gällde, kul! älskar att dansa. sen igår var jag också på stan, åkte in med matilda och frida, köpte en kjol och en inpackning som min frisör rekommenderade till mitt hår när jag klippte mig, den ska tydligen gör så att mitt hår får en jämnare nyans, låter ju riktigt bra ju, får bara hoppas det funkar, ska testa den ikväll efter träningen... tjoling/k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0