wonderful

åhh äntigen efterlängtade paus! suttit och "halvpluggat" sen kl halv 6, tyvärr var det inte mycket som fastnade... (måste börja använda nån annan metod eller nått) i alla fall så ringde pappa mig och frågade hur det gick och så , svarade sådär.. svårt! "mm okej sa han, men du jag kommer hem nu och hjälper dig så kan jag jobba lite mer i helgen" "nee men det behövs inte.. det får gå som det går" ne men säg int så, jag kommer hem nu!"" okejdå..."  

faktiskt rätt snäll, ibland kan dom faktiskt vara bra... ibland. fick lite mer gjort när han kom hem i alla fall. fortfarade int säker på x antal saker men jag tror jag i alla fall kommer klara g delen :) föresten så fick jag vg på mitt sv prov. känns helt ok, bara 6 poäng från mvg :)  ska inte säga att nu jävlar ska jag jobba och bla bla... funkar ändå inte... aja ha det så bra, hugs /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0