Amor Vincit Omnia

bara några bilder av de 180 som togs på kryssningen men jaja. I morgon blir det träning! så himla skönt.
btw har jag läst lite om två linjer till gymnasiet som jag tror båda kommer vara med i mitt val. Det är sam entreprenör på katedral och sam internationell på folkunga. Båda två verkar jätte bra, internationell politik och liknade är jag faktiskt väldigt intresserad av ( crap haha nu lät jag som någon supertönt) men aja thats the true. entreprenör verkar också sjukt bra. fast sen vet man ju inte riktigt, allt kan ju förändras. men de två linjerna ska jag kolla extra på under öppethusen som börjar nu på onsdag faktiskt!  ljunkan först ut, ska kolla på media linjen där bland annat, åh all den här ångesten! aja verkar i alla fall vara på rätt väg.. LATER

Kommentarer
Postat av: Veronica

morrn! vad åkte ni för båt?

2009-11-05 @ 07:48:17
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0