o7o8

har så grymt många bilder på min dator, för många helt enkelt... även fast jag rensade för ett tag sen är det ändå ca 4000 bilder! inte bra.. håller inte ordning på någonting. aja här är ett par riktiga fajna bilder för några år sen, de från 06 är nog inte änns värt att visa hahahaha! 
gud vilka minnen man hittar när man kollar igenom alla 75 (!) mapparna med bilder.. saknar fotbollen, saknar att ha ett umgänge utan så stora tjaffs, saknar att inte ha så mycket ansvar.. fan man ska inte längta tills man blir stor. tiden går så jäkla snabbt ändå! vipps så står jag där i en ny klass, i en ny skola, med nya ansvar, nya drömmar, nya skor! haha omg vad jag babblar, ne nu ska jag sova.. tjing /k 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0