plingpling

Dagen började tidigt av att jag och mina padres drog till IKEA. tittade mest runt på köksavdelningen, dock blev vi lite smått besvikna på en del saker så tror inte det blir IKEA som får stå för vårat nya kök. sen tittade vi även på en cykel till mig, jag vill ha en gammal cykel och glida runt på i sommar, men det får jag ikke. måste köpa en ny cykel så att den iNte gÅr sönder. Mina kära padres sa också att jag skulle få en longboard som vår present, heheheeh någon blev mycket glad. så bara jag hittar någon bra så blir det åka av! Då blir det jag, hatten, en longboard och ett par härliga vänner. och så lite värme, superduper! Så i morgon åker mamma och jag ner till ett företag som heter hth, och så får vi hålla tummarna att vi klickar med dem istället så det där förbaskade köket kan bli av någon gång! och så en cykel på det. LATER

typ såhär, dock håller den nog inte många cykelturer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0