i like the way it hurts

jag känner att jag bara måste skriva av mig lite.
Har hängt i sthlm i går och idag hos mina små kusiner, min minsta kusin är så söt så man bra vill äta upp henne, världen sötaste skratt, och urgulliga lockar i håret. Hur mysigt som helst har det varit!
Direkt när jag klev av tåget gick jag upp till mormor där en annan kusin var med sin pojkvän, så pratade lite med dom och fick lite god mat, innan jag sprang iväg till dansen som började idag och okej... FAN VAD SVÅRT! allt gick så himla snabbt, och alla var så otroligt duktiga så jag kännde mig helt, ae jag vet inte vad. det var liksom dom som är dom bästa på uppvisningarna som var med och dansade. Just nu vet jag inte vad jag vill göra, skita it eller verkligen försöka, för trots att det var så himla svårt var det så grymt kul, alla människor var så himla härliga och aa man kanske kommer in i det, var lite ringrostig nu också. Det var många som sa att det var svårt, men sen såg det ut om alla kunnde det ändå, jag hängde med var tredje gång ungefär hah. i vanliga fall brukar jag ine ha något problem med att hänga med, men nu.. ujuj.

en annan sak är att min mobil är stendöd, otroligt jobbigt. men ska verkligen försöka fixa det i morgon, dock försvann allt på mobilen förra gången jag lämnade in det, vilket också var jobbigt.


mamma och jag håller på att titta på resor, jämför och läser i massor, det är dock inte lätt med fyra olika viljor! nu ska jag poppa lite popcorn. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0