sjuk

i morse vaknade jag upp med ont i halsen, inget jag tänkte på utan strossade runt precis som vanligt i huset, men sen började jag känna mig jättevarm och trött. Det visade sig att jag hade feber, inte sådär jättemycket men, 38,2. låg och bläddrade i en tidning och sov några timmar, men sen blev jag så otroligt utråkad så gick upp och satte mig framför datorn, haha jag vet, smart.. men hade tagit lite ipren och sånt. Det funkar bra, jag är så pass pigg att jag orkar gå lite, okej typ ner för trappan, innan jag måste lägga mig ner igen. OCH det mina vänner....SUGER. inte bara att jag nu äntligen är hemma, utan att det är sommarlov! det borde inte vara tilllåtet att vara sjuk på sommarlovet. hoppas nu verkligen att jag är frisk i morgon! jaja; nu ska jag bädda ner mig i sängen och se på film på vår lilla mini dator! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0