tell me that you open your eyes

jag är så otroligt kass på att svara på sms och att överhuvudtaget höra av mig ibland, men fyfan vad jobbigt det är att inte ha mobilen! att inte bra kunna slänga i väg ett sms, eller kolla upp nått nummer, eller att ha internet överallt!  o t r o l i g t jobbigt faktiskt. trodde faktiskt inte jag var så beroende av nått (förutom tvn hehe) men uj vad jobbigt det är. ne i morgon måste jag MÅSTE hinna ner till stan, jag vill dessutom kolla in alla snygga höst kläder som kommit in i butikerna nu!


dansen idag var otroligt rolig! det är kul att känna sig delaktig i en grupp med sådana otroligt duktiga dansare, en del har sjuk teknik och har ett otroligt minne haha. idag gick det lite bättre, men det är fortfarade svårt! så en utmaning är det verkligen!

längtar till helgen! dels för att det är så spännande med hur det ska gå med köket och för att  jag ska få umgås med mina älskade knäppon igen:)

saknar mina vänner! kan inte allas nummer utantill, det har liksom inte behövs eftersom man har dom så bekvämt i mobilen, nu ångrar jag att jag aldrig har tagir tid och memorerat dom! grymt jobbigt. vill ta en fika eller nått nu innan skolan börjar och snacka lite:) och ha mys kvällar och spontana utekvällar! jaja det får lösa sig, förhoppningsvis i morgon! later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0