en lista punkt

Du heter: Karin
Smeknamn: kaka,kakan och cookie, ibland kajsa av min mamma(fråga mig inte varför haha)
Låt som när du är ledsen sörjer till: har inte behövt sörja på ett tag men antagligen någon bra lugn låt.
Beroende av: skratt, mat, kärlek och tvn
Vad tror folk om dig? oj jag vet inte riktigt, det är nog rätt olika. förhoppningsvis bra saker.
Stämmer det? det får man hoppas
Vad får du oftast komplimanger för? hm, pratar vi ytligt nu? kanske håret
Hur imponerar man på dig? man ska vara omtänksam, snäll/trevlig mot mig och andra i omgivningen, rolig och ha humor!
Brukar du skratta för dig själv? haha...ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: kommer inte ihåg eftersom jag inte har tillgång till mobilen
Var bor du? I linköping
Trivs du där? ja oftast gör jag det
Har du haft sex idag? nope
Hur svarar du i mobilen? hej det är karin! eller aa hallå
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer ej ihåg
Antal timmar sömn inatt: för få
Sov du ensam: ja
brukar du komma i tid: till saker jag tycker är kul, annars inte så troligt
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: hm, svart och grått tråkigt nog 
Vad tycker du om fötter: jag tycker inget speciellt om fötter
Vad saknar du: mina vänner, min mobil mm mm
Hade du en bra kväll igår: ja det hade jag
Favorit dryck på morgonen: vatten,juice eller tee
När brukar du oftast gå och lägga dig: nu på sommaren, mellan halv ett och halv 5 kanske. vardagar runt halv 12.
Är du blyg? ibland, oftast inte
Sysslar du med någon idrott: om dans räknas som idrott
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:jag tror man kan bli förälskad direkt men att kärlek tar lite längre tid.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag skulle kissa, hänga med killkompisar och ha sex
Är du nöjd med ditt liv: ja det är jag
Är du bortskämd: nej det tycker jag inte att jag är, jag har inte stränga föreldrar men jag får ju inte allt jag pekar på direkt.
Vad gör du i morgon: går på stan, fixar min mobil och dansar.
Vad är det värsta du vet? saker och människor som gör så att man mår dåligt på nått sätt. 
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad är det finaste du fått? det finaste jag fått? livet kanske, ne men jag vet inte.
En speciell dag du minns´: jag har många fina minnen
Du samlar på: samlar inte på något speciellt
Vem ringer du när du är arg/ledsen: någon av mina närmaste vänner
När grät du senast: sista dagen på gransnäs
Vad skulle du göra om du vann en miljon: jag skulle spara till framtiden tror jag så jag skulle kunna resa vart jag ville, dela med mig till familjen,och unna mig att vara lite extra slösaktig ett tag.
Vill du gifta dig: aa
Vill du ha barn: ja det vill jag, men när jag börjar närma mig 30.
Är du musikalisk? nja, lite kanske
Vad dricker du helst när du är törstig: iskallt vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: japp
Har du någon gång gråtit dej till sömns: aa det har jag
Biter du på naglarna: inte längre!
tog denna från sanna, just so you know

Kommentarer
Postat av: sanna

thanks dude! ja det har jag :) saknar dig med <3

2010-08-11 @ 15:05:04
URL: http://sssssssanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0