12 dec - det här får mig att gråta

Jag gråter inte speciellt ofta men jag tror ändå jag är en ganska blödig person, hur nu det hänger ihop?
Sista gånger jag grät var nog när jag fick beskeded från STS att jag hade kommit med, det var glädje tårar men också tårar av sorg och förtvilan, hur fan ska jag kunna vara ifrån er?!
I somras grät jag också en gång, sista dagen på gransnäs. Det var jobbigt att säga hejdå till mina underbaringar.
Annars kan jag börja gråta av förtvivlan och när irritationen blir för stor.
Av filmer..
när någon vän gråter och är ledsen( kan börja gråta för att jag är så ledsen för deras skull)
när någon nära dör..
av skrattanfall
när jag inte når upp till mina förväntnigar
och jag säger som min vän lovisa, är nog en person som är mer glad än ledsen! är nog glad nästan hela tiden. Och skrattar gör jag varje dag.
pous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0