om du var jag

Igår var jag sjuk, det sög.
Idag mår jag sådär men måste göra ett prov, men vi har sovmorgon till halv 1, och ja då undrar ni förstår vad jag gör uppe nu.
Jag gick nämligen upp kl 7 idag. Iåkte till jobbet halv och började jobba kl 8. huuur duktig? och dessutom när jag inte mår så bra. Men det är för att jag ska kunna ha lite ledigt i helgen också. Nu har jag precis tagit en liten paus, skulle egentligen skriva på mitt usa brev men nej, det funkade inte. Men inga mer ursäkter, i dag ska det vara klart, punkt slut.



skulle hängt med lite brudar ikväll men hade glömt bort att hela familjen ska ut och äta och sen gå på muikal. Kul att jag missar två häng med gamla.

aja, nu är min "rast" slut.  see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0