teardrop

Mammi kommer hem snart med min ... fotovägg! ( Som jag då skulle fixat för ungefär 2 år sen, fy skämst! )eller ja, några av bilderna till fotovvägen, några ska jag sätta in och några sätt upp. Har ungefär 200 till som jag också vill sätta upp hehe, men får blir några st och sen sätta in resten i ett fotoalbum! Då kommer jag alltid ha kvar dem om min överbelaste dator krachar (knackar i trä)  Så ni kanske kan få se några bilder på det sen om det blir bra!
Annars kommer dagen bestå av plugg,städd och usa. I kväll får vi se lite!
I går var i alla fall jag och anna på en skön promenad! byebye
ful orangehårig vit trött tjej efter x antal timmar i en varm kall buss med en sjukt snygg tjej vid namn lovisa, en stor blöt kyss på arslet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0