love

älskar tatueringar, eller ja, smakfulla tatueringar! finns så grymt snygga, och så otroligt fula tatueringar.
Vill tatuera mig någon gång i livet. Men jag har alltid sagt att jag inte vill säga att " hey, jag vill tatuera mig.. hm vad ska jag göra? " utan mer " åh detta skulle jag vilja ha som en tatuering"  Men när jag tänker efter skulle jag kunna göra en tatuering bara för att den är så grymt snygg och jag fick en sådan bra ide. Det kan ju vara någonting som representerar var jag är i livet just då, men såklart vill jag ju helst att det ska betyda någonting. Man blir ju trots allt märkt för livet. love sådär som bilderna över tycker jag är jättefint. (lite komiskt att jag satt och målade det på mitt finger i skolan häromdagen)
aja, det jag ville ha sagt var helt enkelt att tatueringar är fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0