once open a time

nej, jag är inte död.
jag har varit sjuk, tränat, pluggat osvosv... därför den fantastiska uppdateringen, men så kan det va ibland!
idag tränade jag spinning, galet bra träning, svettades dock som en gris genom hela passet, men fan kändes bara bra! något jag kommer verkligen kommer fortsätta med!
sitter just nu och försöker skriva en saga på engelska, har lite dålig fantasi så går sådär för tillfället.
jaja i morgon har vi temadag och sen är det fredag och lov! sen söndag UPPSALA!  åhh längtar så jäkla mycket, bäst!
ne nu måste jag verkligen skriva på sagan, kommer jag på nått intressant ikväll så slänger jag upp det här, LATER!


Kommentarer
Postat av: LOVISA

Skriv, Once opon a time there was four girls and a boy that met eachother on a camp where they became best friend(foreveeeeeeeeeeer). Later on when the camp was over they decided to meet eachother again, now, this time in UPPSALA. They went straightly to a café where they talked about there lives for ages. Then...they went to sthlm to become shapoholics, "hell yeah!" was their special code to their own club. After shopping they went back to uppsala to ski, which they did a night long. Then they lived happily ever after(together). !END!



fAN VAD DUKTIG JAG ÄR PÅ ATT KOMMENTERA(a)(a)

2010-02-20 @ 11:59:39
URL: http://lovisas.blogg.se/
Postat av: karin

BRAAAAAAAAAAAAAAAA LOVISA! bästa historien jag hört!:D hjärtahjärtahjärtahjärta<3

2010-02-20 @ 15:09:13
URL: http://kariinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0