underbar morgon

 

är galet glad nu. min pappa sitter vid hans dator, jag vid min. vi sitter och ritar på vårt nya kök! jag älskar sånt, det är så himla kul. skulle jag vara bra på att rita och kunna föra över alla idéer jag har i mitt huvud på ett vitt papper skulle jag vilja bli arkitekt eller heminredare, lätt! det har alltid funnits där, men är gräsligt svårt att bara ha allt i huvudet. omöjligt. men kul nu i alla fall att göra om hela köket. ska bli galet galet fint(hoppas jag hehe) men det blir det säkert, vi får slå våra 4 små huvuden ihop helt enkelt. annars sitter jag och ska snart ladda upp mobilbilderna som sannapanna har tjatat om alldeles för länge nu. sen ska jag se om jag hinner lägga in uppsala bilderna också!:) och dessutom lyssnar jag just nu på en galet bra spotifylista. +++++


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0