nästan säker

jag och några vänner var och tittade på entreprenörs linjen på katedral idag. Och jag måste säga att den verkade jättebra. De jobbar mycket tvärvetenskapligt, vilket både kan vara bra och dåligt, en del säger att det är för "slappt". men jag tror ändå det skulle passa mig att jobba på det sättet. Dessutom är det ju mycket ekonomi, jag tycker faktiskt om ekonomi, trot eller ej, tycker det är intressant. Det finns egentligen bara ett problem, ingenting jag tänker skriva här dock. Inget stort, men rätt känsligt. men egentligen ska jag skita i allt annat och välja det jag tycker verkar roligast, tycker bara det är så jävla konstigt, aja inget jag har rätt att lägga mig i egentligen. jaja skit samma, nobigdel. nu är det bara om man kommer in eller inte hoho. och andra och tredje handsval osv osv..
Gick upp till mormor efter det och bla träffade min söta kusin, drog senare till dansen. och wow, galet kul att börja dansa igen, åh love it! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0